SIKÇA SORULAN SORULAR
Kargom ne zaman ulaşır?
Vermiş
olduğunuz sipariş, satın aldığınız ürüne ait , ortalama 3 iş günü içerisinde
tarafınıza ulaştırılmaktadır. Siparişlerinizi, "Hesabım" bölümündeki
“Siparişlerim“ sekmesinden kontrol edebilirsiniz. Siparişinizin kargoya teslim
edilmesiyle birlikte “Siparişlerim" sekmesinde, “Kargom Nerede?"
linkinden siparişinizin hangi aşamada olduğunu öğrenebilirsiniz. Siparişiniz
dağıtıma çıktığında kargo firması tarafından SMS ile tarafınıza bilgi
aktarılmaktadır.
Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim?
Siparişiniz
için adres değişikliği işlemini 0850 333 78 28 numara ile yada
[email protected] adresine bildirerek gerçekleştirebilirsiniz.
Siparişim ben adresimde yokken gelmiş.
Kargo
firması adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi en yakın şubeden
alabileceğinizi bildiren bir not bırakır. 3 gün içerisinde paketinizi
belirtilen şubeden almamanız durumunda siparişiniz bizlere iade edilir.
Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?
Resmi tatil
günlerinde kargo firmaları teslimat yapmamaktadır.
Banka kartı ile ödeme yapabilir miyim?
Alışverişlerinizde
debit/banka kartınız ile ödeme yapabilirsiniz. Debit kartları ile yapılan
alışverişlerin iadesinde para iadesinin hesabınıza geçmesi bankanıza bağlı
olarak daha uzun sürebilir.
Kapıda ödeme seçeneğiniz var mı?
Alışverişlerinizde
Kapıda ödeme seçeneğini kullanabilirsiniz.
Kredi kartına taksit yapılıyor mu?
Jakamen.com.tr
üzerinden yapılan alışverişlerde World özellikli kredi kartlarına taksit imkanı
bulunmaktadır.
Havale yoluyla ödeme yapabiliyor muyum?
Alışverişlerinizde
Havale seçeneğini kullanabilirsiniz.